Fru Ljungblom

Ja nu är man Fru Ljungblom på riktigt. Namnändringen har gått igenom så nu sitter jag och väntar på att körkortet ska göras. Var och tog kort i fredags på vägverket i skövde.

Saknar min man. Han är iväg och jobbar i eksjö varje vecka mellan måndag och torsdag. Visserligen är han ledig halva torsdagen och hela fredagen men det spelar ingen roll för han är inte hemma på kvällarna vilket gör att jag får sova själv massa nätter i veckan. Inte roligt. Saknar han massa nu.

Imorgon fyller min mormor 70 år. Hon blir gammal. Det är lite skrämmande för det betyder ju att både hon och morfar närmar sig det andra riket vilket skrämmer mig massor. Vill inte det. vad skulle jag göra utan dem?

Ska nog gå och lägga mig snart. Är ledig imorgon för jag jobbar helgen eller jag har ju varit ledig idag med men jag ska ju som sagt jobba helgen. Inte så kul för då kan jag inte gå på Chris och Sofias bröllop på lördag. men jag ska skicka dit fredrik med presenten iallfall. Ska nog jobba 3 av de närmsta 4 helgerna. Inte lika kul men vad gör man inte för pengarna. Snart är man "arbetslös" igen. De ringde från arbetsförmedlingen förut idag och påminde mig. Om inte det feta arslet hade ringt så hade inte han förstört typ hela min dag. jag tycker inte om honom. eller jag tycker nog inte om någon som är på arbetsförmedlingen. men dom får skylla sig själva. dom har inte förtjänat min respekt. det kommer dom nog aldrig göra. Tyvärr men det är sant.

nepp nu får det bli sängen för min del. Ska se om min lilla plutt ligger i sängen. han är inte kvar i fotöljen. så han är nog i sängen.

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Kanske kan sova hos dig en dag nästa vecka då? :)

2009-09-24 @ 07:43:19
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0