Mycket...

ja det har hänt en hel del sen jag skrev här sist. Men orkar inte skriva allt. Men lite kan jag skriva.
Igår så var vi och åkte skridskor på Sydvattnet på hökensås. Det var så mysigt. på en del ställen så var det säkert 10 cm is. det är bra. Vovvarna var med och kastade pinne på isen. Mycket skojsigt.
Sen när vi kom hem därifrån så sa lukas att det hade ringt till mig och då så var dte ett jobb i tibro som ville träffa mig.(personlig assistent) så jag ska åka dit idag så får vi se hur det går med detta. Hoppas att jag kan få något. är så trött på att gå hemma. 
Idag är det ett år sedan jag började på kinnarps. det känns. saknar dem så fruktansvärt mycket.
Jobbade på nyårsafton också. Mycket kul att få jobba lite.

Snart kommer Lenepene och Martinpartin hem från norge. då ska jag träffa dom. Säger jag iallfall men jag vill träffa henne. Martinpartin får väl kanske vara med på ett hörn men jag vill inte träffa han så mycket som lenepene. förresten lenepene du måste lägga upp mer bilder. Vill se ju!
Här är det ingen snö men gnistrande frost.!

Julen var mysig! Firade med alla möjliga männiksor. ska skriva vad jag har fått

*Rummikub (ett spel som redan är invigt.)
*3 böcker (två redan lästa)
*en muffinsbok (inte provbakat)
*smycken
*Pyjamas och duntofflor (prövat mycke)
*en ljuslykta (pappa pötte ner den i golvet så den finns inte mer.)
*en till ljuslykta inte upptagen ur paketet.
*två tomtar
*spaset (bara tofflorna använda där ännu)
*Presentkort på cassels 500:- (inte använt)
*presentkort på Guldfynd 200:- (använt nästan hela.)
*Presentkort på ett nattlinne och fika. (inte använt)
*En grå tröja. (använt)
*och så lite pengar. (en del är använt.) men absolut inte allt!! Heheh

Börjar bli en aning nervös inför min intervju i eftermiddag. Det är lite jobbigt.

Pytte står nedanför min säng och är väldigt ledsen. för malin gick ut till hästen och dom fick inte följa med. Det är taskigt.

ska snart kastrera Balthasar också. men det får nog vänta ett par veckor till innan vi gör det.
får se om jag väntar lika länge med att skriva nästa gång eller inte.
Hade fint.

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Du får skriva oftare!

Kul julklappar du hade fått! Är massa avundsjuk på dem! :) Saknar dig nu gumman.

Det kommer gå bra på intervjun.

<3

2009-01-02 @ 12:32:49
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0