Kirsten

Nu har jag äntligen tagit kontakt med min vän ifrån Holland. det var så kul att hon svarade på mitt mail så fort. Jag hade helt glömt bort henne när jag flyttade från lägenheten, så jag hade inte meddelat henne att jag hade flyttat hem så hon hade undrat varför hennes brev hade kommit tillbaka! Så nu fick hon förklaringen till detta. Hon vill att jag ska komma och hälsa på och det vill jag också. Massor! Men kommer nog inte åka själv utan fredrik får nog allt åka med. Men det kanse han kan göra. Holland är ett väldigt vackert land även om jag inte har varit där mer än en enda gång.

Har bott hemma hos familjen Ljungblom då Mamma Jane har varit i Thailand( eller snarare är i thailand förr hon kommer inte hem förrens nästa vecka). Så jag har nästan bott där i en hel vecka men nu är jag hemma hos mamma och dom igen för jag saknade Baltis så grymt mycket så jag höll på att dö. Men nu har vi umgåtts nästan hela dagen jag och han och båda är väldigt nöjda.
Fast han kommer nog inte vara så glad på mig nästa vecka för då ska vi ta oss en tur till falköping och göra ett litet kirurgiskt ingrepp och ta bort manligheten. Så han kommer väl inte vara allt för glad på mig då. Men jag hoppas att han kommer vara den underbara katten han är idag.

Ska nog skaffa mig en klipptid nästa vecka med. Vill vara lite fin i håret igen . Man mår så mycket bättre när man är fin i håret konstigt nog.

Ont i min tå idag. Lyckades sparka till en pärm som låg på fredriks golv imorse så jag lyckades nästan flå en hel tå. Inte så kul..

Tack för hälsningen Lene! Du är söt! Träffas snart? Klassfestsåterträff??( kul ord=))
Krya på dig martin!

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Ja, vi träffas snart tycker jag. Och party med gamla klassen är ju inte fel heller ;) Men vart? Jag väntar på att Martin ska bli hel igen så vi kan spela vårat spel :) tihi. Har du bakat än? Det blir party ute hos er i det lilla huset vi hade mys i! :D Du vet, du, jag, åsså några till ;P haha. Tacos for life! <3dig

2009-01-21 @ 00:12:14
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0