Sova

Egentligen borde jag sova men jag kan inte det.
Det är så mycket som snurrar i mitt huvud... Det är konstigt att bara för att man tänker på så mycket så kan man inte sova. Antingen tänker man att oj vad roligt det ska bli imorgon när jag ska göra det och det. Men ibland är det tvärtom att nä usch vad jobbigt imorgon ska jag göra det och det... Usch. Det värsta är mardrömmarna. Härom natten drömde jag att Fredrik först dog men sen så visade det sig att han inte var död utan bara svårt skadad. Jag mådde så dåligt när jag vaknade men igentligen så var det ju inte någon fara för han låg ju brevid mig.

Det är verkligen mycket som snurrar i huvudet. Det är om att söka jobb och att säga upp lägenheten och det är det ena med det andra. det känns som att den här hösten kommer ta knäcken på mig. Visserligen gick jag ju nästan hela förra hösten och var arbetslös men jag klarade av det till slut. Men det känns som att det är mycket svårare den här gången. Det jobbiga är att man får aldrig chansen att visa vad man går för inom jobbsökningen. Hur många kan skryta naturligt om sig själva? Det kan inte jag iallfall. Önskar att jag kunde det ibland. Men jag är inte sån.

Nä jag får väl ta min lille katt och gå och sova nu. Han sover redan. Får väl börja skriva upp allt jag ska göra och alla jag ska prata med på små lappar och sätta dom där jag ser dom, typ  i pannan.  Nepp nu väcktes Balthasar av en dum fluga så nu ska han ha ihjäl den innan han ska sova igen! Så vi får väl gå på flugjakt och sedan sova! ;)
Sov gott alla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0