Måndag

Ännu en arbetslös dag...

Morfar kommer snart och ska hämta husvagnen för att ställa in den över vintern. Då blir det lite kaffe och det är alltid gott.

Har sovit ganska okej i natt, inga mardrömmar som jag kommer ihåg. Tog en liten stund att somna men inte ås farligt ändå. Flugjakten å andra sidan fortsatte ju inne i sängen så det var bara att skynda sig att släcka lampan. Sen somnade han så gött hos mig!

Bröllop på Lördag. Hmm undra vad man ska ha på sig. Funderar väldigt mycket. Känner dem inte så väl men de ska ha ett ekobröllop. Så vad skjutsingen ska man ha på sig då? De har utlyst en tävling om vem som är mest ekologisk. Den som tar sig dit mest ekologiskt och vem som har på sig de mest ekologiska kläderna m.m. Kan bli kul att se vad folk har på sig. Förresten så är det Caroline Lennartsson som gifter sig med Tobias Henning. Ska bli kul att gå dit!
Måste ju börja tänka lite på mitt eget bröllop, vilket jag redan har gjort men inte så mycket. Det är ju ett tag kvar så att säga. !

Nepp nu ska jag fika! Hade gott!

Kommentarer
Postat av: Tove

hej jenny. tänk positivt..du kommer snart att få ett nytt jobb..en ung duktig tjej..

2008-09-29 @ 17:02:21
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0