Hejsan!

Har funderat länge på att ha en blogg. Någon form av avskrivningsmoment. Det ska bli kul att se hur många som följer mitt skrivande. Det kommer väl handla om mitt liv och det som kretsar runt detta.

Idag så har jag inte gjort så mycket utan jag har mest varit hemma hos Fredrik och inte gjort någonting typ. Mest gått runt och varit rastlös/orolig. Det händer lite mycket just nu. Försöker ju hitta ett jobb då jag inte fick vara kvar på Kinnarps. Men det går inte så bra med detta. Jag har också beslutat två stora saker idag. Att säga upp min lägenhet och sälja min bil. Så imorgon blir det resa till Falköping för att säga upp lägenheten och senare i veckan kommer jag att sälja min bil.

Imorgon åker Fredrik till mamö igen för att jobba. Det är lite jobbigt att vi inte nästan pratar med varandra på flera dagar. Men det kanske kan bli ändring på detta så småningom när jag har fått ett jobb och vi förhoppningsvis kan få flytta ihop.

Balthasar är mitt ljus i livet just nu. Han förgyller min dag! Det är kul att höra när jag har varit hos Fredrik ett par dagar och kommer hem så har han varit lessen för att jag inte varit där och när jag åkte så skrek han jätte länge och försökte ropa på mig. Men jag svarade ju inte. Men han är så underbar. Han älskar att vara ute och jaga fåglar och att klättra i träden! Han är mitt lilla busfrö.

Nä detta får nog vara allt för den här gången. Men jag kommer nog skriva redan imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0