Falköping

Efter middag idag så bar det iväg till falköping. Första anhalt blev kinnarps skor. För mamma hon skulle köpa ett par skor. Men vi var där jätte länge men inga skor blev inhandlade. Så vi gick vidare till kläderna och där så blev det iallafall ett par strumpbyxor till mig. Sen så hade jag skickat ett sms till en av mina gamla kollegor på kinnarps och ringde han och sa att vi skulle komma in och hälsa på så sagt och gjort det gjorde vi. Så jag fick visa min mamma vart jag har jobbat. Det var kul. Så jag fick träffa några av mina gamla kollegor iallafall. Det var kul

Sen så drog vi vidare in till Falköping och jag gick för att säga upp min lägenhet. Det var gjort på ett litet kick och jag fick bara skriva på ett par papper och sen var allt färdigt. Så nu ska det plockas och städas ett tag framöver.
Sen skulle mamma titta på mer skor. Så vi gick till en affär och hon började prova både den ena och den andra skon innan hon fastnade i en sko för då gick dragkedjan sönder på den så då fick vi hämta han som jobbade där och be om hjälp. men hon köpte ett par skor iallafall. Sedan så åkte vi hem till mig för att fika lite. Det blev Te och cocostosca. Mums. Sen handlade vi på PA.s och åkte därefter hem.

Imorgon ska jag tvätta och städa min bil så att jag kan sälja den i slutet av veckan.


Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Ska du sälja bilen!?!?!? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

2008-09-30 @ 08:15:48
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jo jag måste! Tyvärr..

2008-09-30 @ 11:17:02
Postat av: Jenny

Jo jag måste! Tyvärr...

2008-09-30 @ 11:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0