Tisdag!

igår var jag i min lägenhet.. hmm Skulle ju packa det sista tordde jag. Hade ju vart och hämtat 7 st bananlådor hos rickard. Men de räckte ju väldigt länge. Sa bara "schops" så var de fulla. Hmm inte bra. måste hitta fler, Får kolla på semesterbyn imorgon om jag kan hitta några där. det kanske finns några där. Inte alls bra.
Glömde ju berätta att jag vart i Tibro i lärdags och spelade bowling! Gick väl inte så där värst bra men det gick väl. Sen vart det hem till rickard och käka lite tacos. Mums. Det vart nice de! Sen hyrde vi en film som persbrant var med i den var skit dålig. Tittade nog 15 minuter innan alla tröttnade så att vi stängde av. Usch vad dålig den var.
Imorgon ska jag jobba som sagt och idga ska jag ner till Anneli på bokhandeln och be om ett arbetsgivarintyg. Som jag uppenbarligen måste ha. När jag har fått det så är det nog bara en ellet två kvar. Usch.. Va trökigt...
Nepp snart mat
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0