Tisdag...

Idag har jag varit och fikat hos mormor! det var mysigt. alla djuren fick följa med, eller nästan alla, två hundar och en katt. Mormor berättade att en av deras grannar hade kommit på morgonen och påstått att de hade haft typ en mårdhund eller en kloakråtta sovandes i deras säng när de vaknade. trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Var skit kul. Sedan åkte jag och Baltis fram till djuraffären och pratade med henne om varför han är så dålig i magen och hon trodde då att han har fått någon form av magkatarr så den stackarn får gå på diet. Kokt fisk, kokt potatis och kokt ris. Stackarn. så vi får väl se om han blir bättre i magen.. Hoppas det.
Nu ska jag snart titta på ett avsnitt av Merlin! ska bli skojsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0