Söndag....

Fy vad jag är trött...
I fredags så städade jag och gjorde fint och bakade kaka här hemma hos mamma. och på kvällen så var det auktion. Dte var skojigt vann inget på lotterierna men jag hade kul iallafall. Fick även reda på att de har nya hyresgäster till min lägenhet så jag flyttar ut därifrån snart..  blir jobbigt..

i lördags var det bröllop. Mysigt litet fint bröllop. Dom var så fina så. Efter bröllopet så var det fika, Massor av kakor! Mums. Johanna, Christian, Lina och Jens plus några till serverade och de var så fina så med vackra små söta förkläden i vit spets! Sen åkte jag hem til fredrik och mös i soffan medans han skjutsade joel och hämtade pizza. Så det blev det när han kom hem. Tog oss ett seriöst snack som jag är glad för att vi gjorde! Kan behövas ibland! Sen vart det iväg till Tonår där de bakade kanelbullar då det var kanelbullens dag! Det var gott så det gjorde dom bra!

Idag ska det komma någon och titta på bilen. Eller jag tror det iallafall.. Får väl hoppas på att den blir såld.
Kommer väl skriva nån mer gång idag.. Men man vet aldrig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du var mycket fin själv! Som tur var, spillde jag inte så mycket som jag hade befarat :P

2008-10-05 @ 22:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0