Söndag!

Oj oj oj. den här veckan har gått fort. är nog för att jag har jobbat så mycket.
i tisdgas så var jag och rev runt i lägenheten tills lådorna tog slut men jag har nu hämtat nya tack vare rickard.
i onsdags och torsdags så var jag och hjälpte morfar att riva badrum! Var as kul! haha. fick även hjälpa min morfars granne att slänga böcker. Var kanske inte så kul men men det gick väl det med. Tjänade ju lite cash på de me!
På torsdagskvällen så var jag hos fredrik som äntligen hade kommit hem från Malmö. Så vi umgicks och tittade på en film. Utan spår hette den och den var bra. Lite godis till filmen också. Dte var nice!
I fredags em så var jag på semesterbyn och jobbade! det gick bra. Jobbade även igår där. det gick fint de med. Satt och tjötade med Folke! det är alltid lika roligt! Han är som en tonåring fast han är nyss fyllda 60! det gillar vi! haha

Idag händer inte så mycket. har tittat på ett avsnitt av Heroes och sen har jag sökt lite jobb. Men vi får väl se hur det går med dem. japp så är de
Nu ska jag mysa med Kissen! han ligger här och sussar så sött så! Hihi!

Kommentarer
Postat av: Tove

har du sökt jobb..och i så fall vilken..??

2008-10-17 @ 17:59:02
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0