Måndag

Jadu. Bilen blev inte såld igår,... Ingen som kom och tittade.. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Men vi får la se. Idag har jag jobbat på semesterbyn. Har gjort statistik eller ritat streck som jag brukar kalla det. Och det värsta är när man ska räkna ihop det.. för det ska bli samma summa på två ställen med olika siffror. det är svårt. men tacka vet jag excel.!! Underbart! Nu har jag gjort iordning mat så det ska bli fläskkarre med katrinplommon. Till detta så serveras det Potatis, Morötter och ungstekt lök,vitlök och äpple. Ska bli gott.
Imorgon blir det falköping för att plocka ner lite saker.. stannar nog tills på onsdag. På torsdag så blir det nog till att hjälpa morfar med att riva badrum och på torsdagkväll kommer fredrik hem! Yes!

Kommentarer
Postat av: Tove

hej Jenny

du har fullt upp förstår jag...

hoppas bilen blir såld, så du inte behöver behålla den..

ha en skön kväll

kram tove

2008-10-08 @ 17:34:03
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0