Jobba

Nu sitter jag på jobbet (Hökensås semesterby) Jobbar lite extra. Man får ju ta det man får. Har suttit och gjort statistik hittills idag. sitta och rita streck i en bok.. Hmm hur kul kan det vara då?? Igår så städade jag min lägenhet så att de kan komma och titta på lägenheten vilket de ska göra om typ en timme tror jag det var. Undrar hur det går. Hoppas de tycker om den. Och att de tycker att den är tillräckligt städad... Haha Städade bilen i illfart igår me... Synd att jag inte hann att tvätta den med... den skulle behöva detta. Men får la spola av den lite snabbt när jag kommer hem så att den ser lite snyggare ut. Har iallafall lagt ut den nu på blocket. Men vi får la se om någon nappar. Fredrik kommer hem ikväll med. Men ska nog inte åka till han då. Får nog bli imorgon jag kan träffa honom. Men men det blir nog bra de med.

Nepp nu ska jag drick lite kaffe, käka en clementin och rita lite fler streck i boken.! hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0