Livsgnistan borta?

Kan man tappa bort sin livsgnista? Hmm isåfall har jag nog gjort det. Jag vet inte vart den är. inget är roligt längre, orkar inget, vill bara ligga i sängen men det är inte kul. Sitta vid datorn har tappat sin skojighet. försöker spela spel med mina syskon och föräldrar men de tycker nog att jag är dum i huvudet för att jag helt plötsligt ska spela en massa vanliga spel med dem. men det finns inget som är roligt. förstår inte hur jag ska orka.

Nu är det bara 23 dagar kvar till jul. Men jag har typ inte fixat alls många julklappar. En liten del av fredriks och en liten del av mammas, annars har jag inte fixat något. måste åka till skövde eller jönköping någon dag för att fixa ihop lite. Men just nu vet jag inte hur jag ska orka med allt heller. vi får väl se om jag kan hitta någon liten gnista någonstans.

Har iallafall insett att man mår inget bra om man inte har något att göra typ som att jobba eller gå i skolan. Man måste få vara social och känna att man gör något med sitt liv. Jag gör inget med mitt liv. Jag kan komma på mig jälv med att fundera på vad jag har gjort en dag. men jag inser snart att jag inte har gjort något på hela dagen. Då känner man sig ganska misslyckad. Sover illa gör jag. vet inte vad jag ska göra. Vågar knappt lägga huvudet på kudden för jag vet att jag bara ligger och tänker... Och ligger jag och tänker när jag ska sova så kan jag inte somna. Det bara går runt i huvudet på mig. Blir så Höll på att lipa till City Akuten idag, och det var inte ens ledsamt egentligen. Men men är man dum så är man. Nepp får väl stänga av datorn och krypa ner. Mamma är nämligen hemma imorgon. blir väl en sketlång promenad. usch. vill inte det. men jag har väl inget val.. Må väl!

Ja just det ja! Jag har fått en design av  lenetherese.blogg,se som hade vunnit den till mig! Det var snällt! Tack vännen
På tal om dig! Träffade Victoria häromdagen. och vi vill ha en klassfest! Helst bara brudarna! men killarna kanske kan få vara med också eller??

Visst blev designen nice!
Skrev detta inlägg igår kväll men jag lyckades strula till det så jag trodde allt var borta men det var det inte!

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Ta tag i livet, vad vill du bli egentligen? Kom igång att läsa. Det är iaf något. Det suger att läsa men är 1000 gånger bättre än gymnasiet!



Klassfest, ja tack! :D När? Var? Killar, ja! :) Saknar ju alla! :)

2008-12-03 @ 03:27:11
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0