Thassos!

Nu är det inte många timmar kvar.
Fredrik är i stan och ska hämta lite delar till bilen så den inte låter så mycket när bi åker till landvetter ikväll/natt!

Längtar efter att vara framme på thassos så att vi kan sola och bada och bara njuta av att vara gifta med varandra!

Sitter och försöker packa men jag orkar egentligen inte, för jag vet inte vad jag ska packa ner. det är besvärligt. men det löser sig nog. vi ska inte åka härifrån förrän typ vid ett i natt så det är långt kvar. typ 13 timmar.

Nepp jag får väl anstränga mig så att jag har packat det mesta när fredrik kommer hem.


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

jag är så avis på er, jag vill med åka!!!

2009-09-08 @ 13:23:06
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas att vi har det gött! Jag är inte alls avundsjuk för ja får ju sitta och plugga hela dagarna och det finns ju inget mer underbart!

Kram på er

2009-09-11 @ 12:36:07
Postat av: Lene-Therese

Ägg i skåp är asbra! ;P faktiskt.

Men tack, älskar dig gumman!



Kommer det upp bilder på bloggen snart från bröllop och resa? :)



<3

2009-09-23 @ 16:02:29
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0