Hemmafru!

det känns bättre att säga att man är hemmafru än att man är arbetslös.

Första dagen som hemmafru (hittills) har gått åt till att baka bröd. Mums. Ett bröd, typ som ostfralla men det är fyllt med skinka och ost så man kan äta den som den är. Mums. (vi hittade detta brödet i grekland). det andra brödet var bara med vallmofrön på och det sista var med flingsalt och timjan. Tyvärr tog det sista brödet slut. Blev två bullar över förut och då gjorde jag dem med timjan och flingsalt. Men åt upp dem ganska fort med.

I eftermiddag har jag tänkt att baka bullar. (andra gången i mitt liv). det ska bli bullar med äpple och kanel fyllning och vanliga kardemummabullar för dom är lite godare än vanliga kanelbullar.

Yes! Känner mig as duktig.

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Du är asduktig :) Låter topp, kan tänka mig mannen är nöjd nu :)

2009-10-05 @ 14:42:48
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0