Skitförmedlingen

Jag har mått mycket bättre den senaste tiden sedan jag fick börja hos Catharina på Rudbeck. Men nu idag så fick jag ett mail från skitförmedlingen om att jag kanske kan förlora min a-kassa om jag är kvar där. Så nu mår jag piss igen. Ska dit och prata med min skithandledare på fredag får väl se om jag blir av med mina pengar eller inte. Jag tycker inte det är rättvist att göra så. jag har åtminstonde försökt skaffa ett jobb men det duger inte med att jag har fått en tjänst på 6 månader heltid. Så nu vet jag inte om jag orkar med dem längre. Pissförmedling borde de byta namn till. Dom gör inte ett skit för att man ska få ett jobb. Man får inte ens lite positiv feedback..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman. Vad dumma de är! Du försöker ju iaf och du är ju ute och arbetar på ett sätt. Vad kan du göra annorlunda? Usch.

2009-02-17 @ 16:20:41
Postat av: Jenny

Vem har svarat?

2009-02-17 @ 16:54:24
Postat av: tove

vem fan har hört om någon som har fått jobb via arbetsförmedlingen.

när jag för några år sedan kom på att jag ville jobba inom vården och då sökte jag hjälp av skitförmedlingen och frågade dom om studiehjälp. då frågade chefen där om vad jag hade för intrsse att jobba med "sådana folk"..precis som om hon inte skulle bli gammal....jävla kärring...

och jag fick ingen hjälp första terminen..jag fick ta studielån för att visa att jag hade någon intresse för detta...tack jävla kärring för det lånet som jag fick betala på i många år efter...!!



så ska en ha jobb så måste man kämpa själv..

jag har ev ett jobb som du kan ringa på. hör av dig till lene så får du mitt mobil nummer..så ska jag fixa ett telefonnummer som du kan ringa...

vad tror du om det...???

kram tove

2009-02-24 @ 20:53:28
URL: http://mammakoch.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Vill du träna med oss? :) Jag, mamma och Heidi hade tänkt köra typ varje onsdag. 239.- i månaden :) Sugen? Vore urkul om du ville med! Puss

2009-02-25 @ 07:00:53
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0