Oj oj oj

har läst massor om detta i tibro. och sen visar det sig att man vet vem det är. Usch usch. Tur att jag inte har träffat henne. (tror jag iallfall)

Massa andra tankar som snurrar, tror jag blir galen men det blir nog bra. Är nervös.

Vi åker till relaxen på torsdag och firar alla hjärtans dag lite tidigare än alla andra. Massa mys och förhoppningsvis något gott att äta och dricka. Älskade du!

Pluttlutten ligger här brevid mig och snarkar som vanligt. Han skulle promt ligga på mig men han fick inte det. så nu acepterade han att han inte fick vara med.

Imorgon kommer lillkusinerna och ska rida hästen för sista gången , elller fegisen Hugo vågar väll inte. Han är förresten världens sötaste unge.
Min morfar hade ringt hem till dem och pratade med Hugo (3 och ett halvt år) i telefonen. de pratar en stund och sedan säger Hugo "tack för att du ringde, Hej då" sen lägger han på. De hade inte pratat färdigt. Att jag skrattade när morfar berättade detta!

Ne nu ska jag nog kanske gå och stryka lite tvätt, Kommer inte kunna sova ändå.

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Nu kan du tro jag är nyfiken! Jag har mina aningar och jag hoppas att jag har rätt! Då har jag verkligen något att se fram emot! :) tihi.



Har ni häst?



Puss <3

2009-02-11 @ 12:32:47
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0