Utkast: Här sitter ...

Här sitter jag i min säng och väntar på Äntligen hemma och sen House! Nice kväll..
Idag har jag inte gjort mycket alltså. men det måste man väl inte?
såg ett par filmer igår. Tingeling! Jätte gullig film! Sen såg jag systrar i Jeans. Den var bra. har läst boken någon gång men kommer inte ihåg något från den. Kostas var snygg! Hihi! (men inte lika snygg som Fredrik)
Bara en fråga, Vilka läser här. Skriv en kommentar så att jag får se vilka som läser. Kan vara kul att veta,
Har träningsvärk. dumma wii. Men det kanske är bra att man har det så att det känns att man tränar lite. Frsöker göra en timme om dan. riktifgt kul. Speciellt när man typ har alla rekorden på Yoga övningarna. ! skit nice

Har fått ihop alla mina papper nu så att jag kan skicka in dem till a-kassan så att jag kan få lite pengar... Dumma a-kassa... Vet inte hur jag ska orka med detta. dumma dumma a-kassa,

Fredrik ska kompa en timme på fredag så att vi kan åka till Falköping och osterian. Vi ska nämligen till Andreas Lätth (gourmetkungen) på lördag på kalas så vi ska fixa lite presenter till honom bland annat i falköping. Bäst att inte skriva vad han ska få om han nu läser detta. Det vore ju inte bra. haha.
Har en kisse på var sida om mig nu när jag sitter här och skriver. Så mysigt att ha dem i närheten!
Nepp nu är det äntligen hemma som gäller
Gl

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Osterian, fan så gott det är!

Jag läser! ;)

2008-11-05 @ 07:18:30
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0