Trött..

Jag är trött.. Men inte så att jag kan sova utan jag är trött på att inte ha något att göra.. Inget att tänka på, mer än att jag inte har ett jobb.. Mår ganska kasst pga det.. Är lite trött på att inte ha något att göra som sagt.. Jag vill ha ett jobb.

Kanske blir relaxen i jönköping på lördag med fredrik. Vi kan behöva det båda två. Kalas för Charlotte då också. har inte riktigt kommit på vad vi ska köpa.. Men vi får se. Lite te kanske. eller något. Bio i helgen med kanske om Sandra och Sandra kan bestämma dag.
Får paket imorgon med. Från cdon. en bok. Beställde den igår. Så det känns bra att den kommer imorgon. Är alltid lika kul att få paket även om man redan vet vad det är i! Tihi!. Ibland när min syster Lisa är och handlar i en del affärer, och de frågar om hon vill ha det inslaget så svarar hon oftast JA. För då får hon öppna paket när hon kommer hem! Hon är rolig!

Bakat hästskor idag det är gott. och sen behövs frysen fyllas med kakor innan jul! men än så länge är det bara en kaka. Får se om det blir någon imorgon med. Kanske en saffranskaka till advent. Hmmm.. Den är ganska lätt att göra. Ja den kanske det blir imorgon eller två kanske får se. beror på när posten kommer med mitt paket. Är det kallt och fruset imorgon så kanske det blir en promenad också men inte om det är kladdig och regnigt. för då stannar vi nog inne. Hahaha. Dom håller nog inte alltid med mig om att det är bättre inne än ute.

Baltis sover så sött nu! bara för att kunna vakna som ett litet monster imorgon. Imorse kände jag lite små vassa tassar under täcket och min fot har ett långt rött streck efter en liten vass klo. Matte gillar inte nä'r kisse är med´vassa små klor under hennes täcke. Men Kisse vill inte vara själv uppe! Haha. Mitt lilla mystroll!!

Oj vilket långt inlägg.. Men en sak till innan jag ska sova. Jag tittade på ett program på MTV imorse. Där pratade de om Kändisar och gratissaker. Kändisarna som går på oscarsgalan och delar ut priser FÅR en presentpåse med gratisprylar värde 150 000 Dollar. det är typ massor av pengar. Och paris Hilton fick en bil plus en massa pengar och andra saker bara för att hon skulle komma och festa på samma ställe minst två gånger i månaden.. det är helt sjukt...

Jaja sova.!! God natt

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

det är billigt att vara rik... hm. love you!

2008-11-20 @ 19:20:25
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: julia berg

hej, är du intresserad av en ny design? kanske med flippande header? http://juliaberg.blogg.se/design



se exempel på min blogg :) http://juliaberg.blogg.se

2008-11-21 @ 15:39:45
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hejsan!

Som du kanske redan vet har din kompis Lene-Therese tävlat och vi vunnit en blogg-design hos mig!

Nu skulle jag behöva ett foto på dig som du skulle vilja ha med i designen, (inte ett måste).



Så, sen för att jag ska kunna sätta in designen på din blogg behöver jag dina inloggningsuppgifter.

Eller om du kan klistra in koderna själv i de olika design-mallarna.

men de kan vi bestämma sen kanske. :)

Maila över en bild bara så fixar jag iaf klart headern!

/sanna

2008-12-01 @ 22:33:27
URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sådär! Hoppas du är nöjd med designen! :)

Den blev väldigt söt tycker jag, Det bara sprudlar ju kärlek ju! haha

/Sanna

2008-12-02 @ 17:41:47
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0