Däven...

Idag är jag helt däven typ. (däven är typ låg,trött,ur slag m.m.) orkar ingenting. Fredrik ska iallfall inte jobba i malmö mer. Dte är skönt!
Ingen mer lägenhet. Flyttade alla grejer i måndagskväll. Städade på onsdagen och på fredagen lämnade jag in nycklarna. Usch lägenhetslös och arbetslös. Orkar inte mer..
vill ha ett jobb. men hur mycket jag än vill ha det så verkar det inte dyka upp.

Kisse sover hos mig. Han är trött. Stackarn klarar inte av att alla är hemma hela tiden. Han orkar inte det.
Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Gumman gumman. Det kan vara värre. Du kunde ha pluggat! Usch usch. Det löser sig. Love!

2008-11-02 @ 23:01:48
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0