Älsklingen!

Fredrik är iväg och jobbar idag.. Inte så kul. Men jag vet ju att det är för vårat bästa. För jag är ju den förstående Flickvännen/Fästmön.... men det får  jag väl leva med. Julbord med fredriks jobb i torsdags. Det var skojigt. Kul att få träffa en del av hans jobbarkompisar. Lite lustiga är dom allt! Haha.

Sitter och väntar på att han kommer hem. men det är en bra stund kvar. men det är ganska kul att vara hos hans mamma och bror också. Kommer väldigt bra överens med dem så det är kul. Joel sitter och läser en bok som han måste läsa i skolan. Själv sitter man här och dampar sig och skriver en massa skit.

Funderar på att hälsa på dem på kinnarps nästa vecka. men jag vet inte. men det vore väldigt kul att få göra det. Så jag ska nog ta mig en dag till att åka till falköping.

På fredag ska jag till arbetsförmedlingen för då har jag varit arbetslös i 3 månader och då träder jobbgarantin i kraft som jag inte har någon koll på vad det är.. men det kan ju bli skojigt. Vill inte gå dit men jag har inget val. I alla brev man får i från arbetsförmedlingen så finns det alltid ett hot med längst ner på pappret. Alltid samma sak, Om du inte dyker upp eller hör av dig så kommer du bli utesluten från arbetsförmedlingen och då får du inga pengar.. Grymt men sant.

Det jobbiga är att jag inte vet vad jag vill med mitt liv. Jag vet en del saker jag inte vill men det är inte samma sak. men det betyder ju att jag inte vill allt. så det är skönt, att jag bara har en del sakeratt välja på.

Känner att jag har ont i huvudet. men jag orkar inte göra något åt det. Men det blir väl att jag tar en tablett eller något när jag har tröttnat på att ha ont.. Men så är de.

Nu orkar jag inte skriva mer. Men nu är det snart jul. Och jag får väl säga till Lene och Tove med familj. Trevlig resa och vistelse i Norge. Hoppas ni får skojigt!! Ta hand om er och var försiktiga

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Sötis! Ska ha bamsekul! :) Jag lovar! Blir förhoppningsvis många blogguppdateringar med bilder från finaste Sörreisa :) Stor puss till bästaste Jenny!

2008-12-13 @ 16:29:24
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0